Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

"Ο θρήνος της Παναγιάς"...

Ο σπαρακτικός θρήνος της Μάνας για τον Γιο της! Ένα δυνατό συναίσθημα, μέσα από ένα συγκινητικό ποίημα της Άννας Μπιθικώτση...

Ποίημα: "Ο θρήνος της Παναγιάς (Γιε μου)"
Ποίηση - Απαγγελία: Άννα Μπιθικώτση
Μουσική: Σωτήρης Δογάνης
Δίσκος: ΙΔΟΥ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ (2007)


Οι στίχοι του ποιήματος

Γιε μου η θωριά μου σαϊτιά
στον Αναστάσιμο Σταυρό Σου.
Το δάκρυ κάνω υπομονή
Αντίκρυ στο Άγιο Πρόσωπό Σου.


Ευλογημένος ο Θεός
Που γέννησα τη Ευσπλαχνία
Και την αιώνια Ζωή
Απ΄ τη Δική Σου τη Θυσία


Μες στην καθάρια μου καρδιά
ρέει το αίμα το Δικό Σου
Και με τα τρία Σου καρφιά
χαράζω το Ουρανοδρόμιό Σου


Στεφάνι αγκάθινο φοράς
κι αγγέλοι το κεντούνε άνθη
Γιε μου στο δρόμο Σου θα βρουν
δρόμους που φτιάχνει η Αγάπη


Τα Πάθη σου γλυκοφιλώ
να υπομείνω ευλόγησέ με
να αντέξω που σε αγρικώ
πριν φύγεις Γιε μου κοίταξέ με


Μέσα στα μάτια Σου να δω
Των Ουρανών την Βασιλεία
Στο πόνο τούτο κοινωνώ
Ανάσταση και Ευλογία


Και βέβαια δεν ξεχνάμε το εκπληκτικό τραγούδι με τη φωνή του Νίκου Ξυλούρη σε ποίηση Κώστα Βάρναλη, από το άλλο μας blog "Πέμπτη ...και καλύτεροι":
"Οι πόνοι της Παναγιάς"...